Please help me!

Vor ein paar Tagen registriert die 2 G freiem Speicherplatz. Nun kann kein Zugriff möglich war. Die Verwendung von Agenten zugreifen können. Welche Ursachen »
Ich komme jetzt in China. Danke

Ich kann daraus leider noch nicht die Ursache ableiten. Ich schlage vor, wenn es Probleme macht auf deutsch zu schreiben, versuchs hier in Englisch: viewforum.php?f=7

LG Niklas

Er kann doch offensichtlich kein deutsch und hats mit zB Google übersetzt - wieso schreibst du ihm dann auf deutsch? :ps:

Hi hech616!

I guess you’ve got the problem that your webspace isn’t accessable and i think you’re from china. I’ve heard that the bplaced user pages are blocked in china but if you don’t tell us your bplaced user name we can’t check it :wink:

ID: soser
Passwort: censored

Sollten geschlossen werden, die gute Leider

ID: soser
Passwort: censored

Sollten geschlossen werden, die gute Leider

Danke!

Jetzt handeln, können nur dann verwendet werden, um sich anzumelden,
Erbärmlich …

We know that you can’t speak german very well! Your Gramma is miserable :slight_smile: smile
Please write your questions in English and don’t use any Translate-programms of google or yahoo.
Or learn to speak / write German :p

Dominik

And don’t tell someone your password!!! This one can do terrible thinks with it.

Thank you,Dominik
My MSN:soser@live.com
I want to make a friend with you

i checked your account - it’s accessable. i’m very sorry but i think your site is blocked in china :neutral_face: