Schwitzerdütsch feat. Streichersproch

Chuchichäschtli!

haha, pwned!

Für unsere Deutschen Mitbewohner, der Thread ist da damit sich die Streicherfraktion um michi7x7 und die Schweizerkäseformation um fusion in ihren Sprachen duellieren können.

…was isch da ?

watt?

Wos suidn des Wort bittschen hoasn??? :astonished:

bisch blöd? :ps:

Für unsere Deutschen Mitbewohner, der Thread ist da damit sich die Streicherfraktion um michi7x7 und die Schweizerkäseformation um fusion in ihren Sprachen duellieren können.

Dann schreibst des halt auch so da hin… kann ja sonst keine Sau lesen…

Oft auf gehts!! A poa Borä kunnt i a no brauchn, des passt a no

das war der sinn der sache :smiley:

ned so lesboa schreim, de huachdeitschn suins jo ned lesn kenna

jop, scho klar, ähm s wird aber do so useko, dass si mi ehner versteen als dich, well unseri sproch da isch nöcher am dytsche als eyri, wobi ihr eifach schissdräck rede dien. :slight_smile:

[spam]Hast Recht :stuck_out_tongue: [/spam]

wos deis glab i etz owa ned… :ps:

a jeds vögeli singet so, wie dr schnobl gwaxn is :wink:

(meinr wäxt jedn toch annerscht; genau eso wie mei… dings.) !haue

fusion und michi7x7…ihr verschafft euch durch diesen Thread einen ungemeinen Vorteil im Rennen um die Spammerkrone. Jeder muss in Threads posten dürfen, damit alle die gleiche Chanche haben.

ach benderli, du bisch zu korräkt und kasch do glaub nit mitmische, oder hesch au e dialäkt? denn kasch nadyrlig di firelfanz do use loh, wenn mir das wirklich wurde welle denn wurde mir das im interne resp. papierkorb mache, dört hätte dir yberhaupt kei chance. stei duned gäll

Wi bo eich is a anderer dialeggd a erlaubbd des is fei schee vo eich :slight_smile:

Dann soll die Tina dir gefälligst Einhalt gebieten! So kann es nicht weiter gehen…Als Strafe spreche ich mich gegen eine Löschung von fusions Account aus! :motz:

ihr händ en sehr scheeni sproch, stelli immer wider fescht wenni by eych z gast bi im freeystaat.

do bini dr gliche meinig, dä fusion goht mr scho sit grumer zyt uff dr sack, bitte lösche.

Frei statt Bayern :wink: Bundesland Franken

mir san braggdisch vo unsrer sichd ka bayern ned